Nu testar vi paprika!

För mig är det viktigaste mdd den livsstil jag vill ha på landet att vi gör det tillsammans, och speciellt tillsammans med barnen. Jag vill spendera så mycket tid som möjligt tillsammans med dom och det gör mig oerhört glad när jag ser att dom tycker det är spännande och blir glada av att testa sig fram med saker jag också gillar.
Som sådd, tillexempel.
Min inez tycker det är jättekul att gräva, vattna och plantera och igår gjorde vi ett test med att så frön från paprika. Vi hade torkat dom några dagar i växthuset innan vi sådde ut dom i krukor och inez var så förväntansfull.
Nu har jag ingen aning alls om vad som väntar eller om vi ens kommer få något, men roligt hade vi och det är det viktigaste :)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min favoritblomma

Pallkragar