Resa till skåne

I sommar har jag och familjen bokat in en veckas semester i Skåne. Vi har varit där förut en sommar och spenderade ungefär en vecka där då också. 
Vi kommer bo på samma ställe även denna gång, vilket var ganska nära Kivik. Då besökte vi Kiviks musteri bland annat, vilket var en stor favorit för mig och fick mig att längta efter ännu mer äppelträd och rosbuskar. 
Denna gång hoar jag försökt få de andra som reser med mig att bli lika sugna som jag på att besöka Mandelmanns gård. Kanske vet ni vilka dom är, om inte annat tycker jag ni ska googla efter deras program som visats på tv eller besöka deras hemsida här: https://mandelmann.se/
Dom och deras gård är verkligen en stor inspiration för mig! 

Har ni några andra tips på vad man kan göra i Skåne som man inte får missa? 
Kortet är taget på en fantastisk rosträdgård vi besökte förra gången vi var i skåne :) 

Ingen fotobeskrivning tillgänglig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min favoritblomma

Pallkragar