Nytt hus, nytt kapitel.

Hallå!
Nu var det oerhört länge sedan den här bloggen användes men idag kom den upp i min tanke igen. Och kanske är det dags nu? Kanske var förra gången jag skrev och försökte vara aktiv inte rätt tillfälle.
För nu har livet ändrats en del sedan sist.
När jag bloggade senast hyrde vi ett hus som visserligen låg på landet, men det hade sina begränsningar både inne och ute.
Nu har jag och min man däremot köpt ett eget hus längre ut på landet med en STOR fantastisk tomt och här vet jag att vi kommer bo länge. Tills våra barn är stora. Tills vi dör? Jag vet inte. Men jag vet att det här är vår plats.

Jag drömmer just nu ljuva drömmar om planteringar och utebyggen, hemmagjord saft och marmelad. Jag hoppas sommaren bjuder på mycket av detta.
Och jag hoppas denna blogg kan leva lite i det.
Vi får se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min favoritblomma

Pallkragar